Baş kahramanımız Maura bir tıp kongresi için şehir dışına çıkar. Orada eski arkadaşı ile karşılaşır ve yaşımı boyunca unutamayacağı bir macera yaşar. Tabi bu Doug'a göre macera... Maura için hayatının dönüm noktası....
Kitabı bitirene kadar elimden bırakamadım. Bir kaç günde bitiyor. Gerçekten gerilimi iliklerime kadar hissetim. Okumanızı tavsiye ederim.