·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ocak 2021 02:48 Kitabın etkisini hala üzerimden atabilmiş değilim.
Gecenin Hikayesi serisi 3 kitaptan oluşmaktadır : Aylema, Aşeka ve Dora.
Baş kahraman Maya'nın ağzından anlatılan roman, birçok kişinin beklentisini karşılayamamış. Benim de zaman zaman sıkıldığım yerler olsa da kitabı çok sevdim, özellikle sonunu.
Kitap, Maya'nın hayatını anlatmaktadır. Klasik aşk romanı değil, içinde fantastik birçok öge de barındırmaktadır.
Maya küçükken annesini, babasını, kardeşini kaybetmiş ve sevdiklerini halâ da kaybetmektedir.
Sevdiği insanlara düşkün, onlar için her şeyi yapabilecek olan Maya'nın çocukluğundan beri Doruk'a olan takıntısı kitapta beni yer yer deli ediyordu.
Ana karakterlerden çok yan karakter olan Armoni, Fetih ve Ayaz'ı daha çok sevdiğimi söylemeliyim.
Yazarın dili akıcı ve betimlemeleri çok güzeldi. Fakat kitabın daha fazla virgüle ihtiyacı vardı.
Devam kitaplarının yanında sönük kaldığı söylenmektedir. Devam kitaplarını da okursam bence en sevdiğim seriler arasında yer alacaktır.
Okuyalım, okutalım.