·100 syf.····Okunma: 22 Ocak 2021 16:54 Sarsıcı bir roman Orhan Kemal'in kalemiyle tanıştığım ilk kitabı guzel bir başlangıç oldu benim için. Karakterlerin duyguları,düşünceleri, saplantıları derin izler bıraktı üzerimde,açlık pahasına yapılanlarda cabası tabii. Bu kadar kısa olması üzdü biraz daha uzun olmalıydı sanki bi 2 saatte bitiridim. Sonunda kaptana yapılanlar hak etmedin be reis.