8/10
·72 syf.··
Beğendi
·
2021 17. kitabı
Yazarın diğer kitaplarına göre daha bşarılı bulduğumu söyleyebilirim. Hayata çocukların bakış açısıyla bakma durumunu güzel özetlemiş. En azından bu kitabında alıntıların olmayışı beni mutlu etti. Okumaya değer mi evet ama kesinlikle okunması gerekir mi? O noktada pek emin olamadım.
Edebiyat
Bütün Çocuklar İyidirNihan Kaya · İthaki Yayınları · 20194,268 okunma
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.