Yazarın diğer kitaplarına göre daha bşarılı bulduğumu söyleyebilirim. Hayata çocukların bakış açısıyla bakma durumunu güzel özetlemiş. En azından bu kitabında alıntıların olmayışı beni mutlu etti. Okumaya değer mi evet ama kesinlikle okunması gerekir mi? O noktada pek emin olamadım.