Yazarın ‘Deli’ adlı kitabını okuduktan sonra büyük bir beklentiyle aldığım bir kitaptı. Okuduktan sonra tam bir hayal kırıklığı yarattı. Olaylar, yaşanılanlar çok hafife alınmış ve cidden bir yerden sonra aldıkları kararlara istemsizce gülmeye başladım. Serinin ikinci kitabı olan ‘Şurina’ ise almayı düşünmüyorum bile.