Bir çocuğun aşkı için yaptıklarını sonunda aşkın ve mutluluğun kazandığı güzel bir roman. Kitapta tek takıldığım nokta içinde geçen şiirlerin Türkçe'ye çevrilirken aynı etkiyi yapamamasıdır. Biraz abartılı olacak ama seslendirilmiş şeklinin internet ortamında dinlenebilir olduğu bir yapı olsaydı kitapda kitapta yansıtılmak istenenlerin çok daha iyi anlaşılacağını ve yazarın kaleminin ustalığını, neden norveçin en iyi yazarı olduğunu ortaya dökeceğine inanıyorum .