#okudumbitti
#yorum
#bahadırruhi
#pomakhasan
#pkitap
"Doğru insan olmak zordur kızım. Bazen şeriat kendi parmağını kesmeyi de gerektirir. Canın acır kanın akar ama doğruysa yaparsın."
Merhaba herkese
Zamanında pek çok karanlık işlere karışan Hasan Bey zamanla tüm cezalarını çekerek bu pisliğin içinden çıkmıştır. Ama alemde hala sözü geçen bir adamdır. Eski bir kamyoncu yeni bir lojistik firmasının zengin sahibidir. O Pomak Hasandır.
Karısı Ayla Hanım yıllar önce felçlik geçirmiş ve yatağa mahkum olmuştur.
Hasan beyin karısına sevgisi ve hergün onun odasına umutla gitmesi çok duygusaldı.
Ayla hanımdan birde oğlu vardır. Gökhan...
Hukukçu ama öyle naif öyle efendi...
Hasan beyin geçmişte kamyonculuk zamanında yol üstü güzergahları birinde lokanta işleyen Nurten Hanımla tanışır ve hiç hesapta yokken aşık olurlar. Aşk sorgusuz gelen misafirdir.
Nurten in hayat mücadelesi beni çok etkiledi.
Hasan beyden gizlediği bir kızları olur. Hicran...
Nurten hanım ölmeden önce herşeyi bir mektupla hasan beye anlatmıştır ve Hasan bey kızının izini bulup ulaşır
Sonrası neler mi oluyor?
Okumalısınız.
Çok naif çok güzel işlenmiş bir aile öyküsü.
Yine kalemine hayran oldum Yazarın.
Sımsıcak ve akıcı bir dille yazılmış.
Kitabın kapağını kapatınca bir huzur bir sakinlik çöküyor insanın yüreğine.
Gönül rahatlıyla tavsiye ediyorum
Yine yeniden farklı kitaplarda buluşuncaya dek hoşçakalın kitaplarla kalın