·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Eylül 2016 00:00 Hayallerinizin peşini bırakmayın dedirten bir kitap.Masal tadında bir öykü.Kurgu o kadar güzel ki okurken bambaşka bir dünyada hissediyorsunuz kendinizi.Kitabı okumam biraz şans işiydi.Ben şansa pek inanmam ben fakat Santiago olsa işaretler derdi aslına bakılırsa bende öyle diyorum ve herşeyin sebebi olduğunu fakat bu sebeplerin hepsini bilemeyeceğimizi biliyorum.