·339 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ocak 2021 15:26 Yaklaşık 3 sene sonra kitabı tekrar okudum. İlk okuduğumda da beni çok heyecanlandırmıştı. Okuması zor çünkü dilimizdeki eskimiş sözcükler ve Osmanlıca sözcükler çok fazla. Bu yüzden kitabı anlamak için biraz emek vermeniz gerekiyor. Fakat kesinlikle bu emeğe değer bir kitap.
Cemil Meriç okunması, anlaşılması gereken çok değerli bir insan. Öyle ki gözlerini kaybetmesi dahi onun çalışmalarına engel olamamış. Her sayfası her cümlesi sizi sarsar, tokat gibi suratınıza iner. Yepyeni insanlarla yepyeni düşüncelerle, inançlarla tanışırsınız onu okurken. Sanki kendisi sizin karşınızdaymış gibi aktarır söyleyeceklerini. Bilgisinin vardığı yerleri görmek hayret uyandırır. Derin düşüncelerine hayran olursunuz.
Cemil Meriç: "Dahi, hocasını iyi seçendir." der. Ben dahi değilim ama hocam Cemil Meriç.