Puan vermedi·%1 (2/156 syf.)· Yıllar sonra yeniden karşılaşmak seninle.. belki de kendimle..altını çizdiklerimi gördükçe..
Bir arkadaşımla? tanıdığımla? meslektaşımla? stoacılarla ilgili yazı paylaştığımda onun seni yeni okuduğunu öğrendim,beğenerek hem de.. Yeniden göresim geldi satırlarında kaybolup. Bu ,onu görme, hislerine yakın olma isteğimiydi sadece? Sana haksızlık olur böylesi.. Her okunulduğunda ,tadı damakta kalan, öğrenilecek, sorgulanacak nice şey barındırırken üstelik..
Sahi neyim(d)sin sen benim?