Keske kırmızı oda dizisini izlemeden önce okusaydım diyorum çünkü diologlar bile bir çok yerinde aynıydı okurken bir garip oldum.
Ala karakterine diziyi izlerkende kitabı okurkende üzüldüm.
Kitapta Psikolog Gülseren Hanım Ala'ya çok güzel hikayeler anlattı o hikayeleri okurken ayrı bir keyif aldım. Sanki Ala'nın yanında bende oturum iki elimi yanağıma yaslayıp dinliyor gibi oldum.
Okuması keyifli hoş bir kitaptı...