·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ocak 2021 15:46 Ben sessizlikte ki en sessizim, benim için doğru olanı buydu...
Ah milena!
Kitap harika, cok akıcı. Benim okumam biraz zamanimi aldı çünkü düzenli okumadim. Kitap cok etkileyici, insanda derin izler bırakabilicek bir kitap en azindan benim için öyle oldu.