10/10
·190 syf.··
2021 14. kitabı
·
17 saatte okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2021 16:18
Yazarın okuduğum ikinci kitabı, öncelikle önsöze bayıldım hayatımda okuduğum ve sıkılmadığım ilk önsöz oldu. Kitabın içeriği zaten çok çok güzeldi su gibi aktı sayfalar, hiç bitsin istemedim o kadar güzel öğütler vardı ki herkes kendinde birşeyler bulacaktır. Biraz kişisel gelişim yönü de vardı. Baş ucu kitabı olabilecek nitelikte bir kitap bence. Bazen yakınlarıma bir sayfa seçtirip onlara o sayfayı okudum çok hoşlarına gitti çünkü herkesin hayatta her zaman bir öğüde bir yol gösterene ihtiyacı var. Anneanne iyiki demiş diyorum ve kesinlikle herkesin okumasını tavsiye ediyorum... Keyifli Okumalar...
Edebiyat
Anneannem Derdi Ki Gönülden TutYıldız Seçen · 20202 okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.