·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ocak 2021 17:07 Yani Ray Bradbury’nin okuduğum ikinci kitabı bana aşırı kasvetli geldi. Hemen hemen her hikayede ölüm, bulundukları durumdan memnuniyetsizlik vardı. Hızlı akıyor okunabilir ama aşırı derecede beğenilecek bir kitap değil bence.