Hacı Mustafa Erol
@hacimustafaa · 5yıl
Takip Et
5/10
·
167 syf.
·
Kitabı okudu
·
2021 2. kitabı
Bilemiyorum , kitabın dili, anlatımı güzeldi aslında.Ancak beni çok yordu.Karakterle özdeşleşmem gereken yerde karakter bir süre sonra beni boğdu. Çok keyif alamadım açıkcası.
Bizim Büyük Çaresizliğimiz
Barış Bıçakçı · İletişim Yayınevi · 2020
10,1bin okunma
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap