·56 syf.····Okunma: 22 Ocak 2021 14:45 Muhteşem bir Zweig kitabı daha. Gerek içerisindeki şiirsel ve edebi kısımlar gerek betimlemelerle muhteşem bir kitaptı. Aşkın, sevginin gücü ancak bu kadar güzel anlatılabilir. Özellikle son 15 sayfa falan gözlerim dolu dolu okudum. Duygusal ve dram hikayeler sevenler mutlaka okumalı.