Iyi ki...
5/10
·228 syf.··
2021 10. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 25 Ocak 2021 02:34
Kücücük, minicik bir inceleme gireyim şuraya çünkü uzun uzun yazılacak hiçbir şey yok... İyi ki biçim ve içerik olarak bu tarzda devam etmemiş Nazım... Evet şairin yaşını ve o dönemin şiir anlayışını göz önünde bulundurduğumuzda belki iyi şiirlerdir ama eğer bu tarzda yazmaya devam etseydi Nazım da tozlu sayfaların arasında hiç tanınamadan kaybolup gidecekti...
İlk ŞiirlerNazım Hikmet Ran · Yapı Kredi Yayınları · 20121,980 okunma
·
271 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.