·104 syf.····Okunma: 25 Ocak 2021 22:01 çehov'un müthiş betimlemelerine alışkın bir bünyeye iyi gelmeyecek bir kitap bence vişne bahçesi, zaten genelde çehov'un öykülerini oyunlarına göre daha çok sevmişimdir. bu oyununu da maalesef çok beğenemedim. döneme dair genel bir fikir vermesi dışında beni pek tatmin etmedi açıkçası. karakterler de bildiğimiz umursamaz rus karakterleriydi. tüm bunları göz önüne aldığımda zayıf bir eserdi diyebilirim, iyi okumalar.