·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ocak 2021 04:08 Kitabı mümessillik yaptığı dönemde yazarın kendisi, imzalı hediye etmişti bana. Neredeyse 2 yıldır kitaplığımda duruyordu. Pek bana hitap eden bir roman olmasa da kalemini ve akıcılığını sevdim kitabın.
Çerez diye adlandıranileceğimiz türden bir kitap. Yaşım 16-18 olsa daha fazla heyecanlanırdım muhtemelen. Hüzünlü bir aşk hikayesi barındırıyor içinde. Bu yaşıma rağmen üzüldüm Bahadır için.