Kitap iyiydi sürükleyiciydi ama nedense çok sıkıldım ben. Sarmadı beni konusu işleyişi bazı yerlerde yok artık dedim. Özellikle kızın ölüp geri dönüşünde neyse sopi olmasın ama bu kitabi beğenmedim
Kara MelekLinda Howard · Martı Yayınları · 2011368 okunma