7/10
·386 syf.··
2016 198. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 06 Ekim 2016 16:52
Kitap iyiydi sürükleyiciydi ama nedense çok sıkıldım ben. Sarmadı beni konusu işleyişi bazı yerlerde yok artık dedim. Özellikle kızın ölüp geri dönüşünde neyse sopi olmasın ama bu kitabi beğenmedim
Kara MelekLinda Howard · Martı Yayınları · 2011368 okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.