·690 syf.····Okunma: 26 Ocak 2021 14:56 O kadar güzel bir kitap okudum ki uzun süre üstümden atamayacağıma okuduğum her kitapta bu hissi arayacağıma ama çok da bulamayacağıma eminim. Öncelikle ben yazara çok teşekkür ederim. Bizi böyle bir evrenle tanıştırdığı için. Kendimi çok şanslı hissediyorum bu evrenin farkına varabildiğim için. Öylesine muhteşem bir seriydi ki iyi ki filmleri bana yeter diyerek düşünmeyip bu duyguları tatma fırsatına sahip olmuşum. O büyülü evrenden çıkmayı gerçek hayata dönmeyi hiç istemedim. Ama işte seri bitti ne yazık ki. Rowling bir seri daha yazsa sanırım çok mutlu olurum. Diyeceklerim bu kadar keyifli okumalar herkese.