Kayıp | Arzu Bahar
“Önemlidir biriyse susabilmek. Herkesle susamaz insan, sadece güvendiğin birinin yanındayken olur bu.”
Keşke hiç bitmeseydi dediğim bir kitap oldu. İçindeki öyküler o kadar tatlı ve akıcı ilerledi ki bitince boşlukta kaldım.
Arzu Bahar’ın ilk defa bir kitabını okudum ve iyi ki okumuşum. Yalın anlatımını çok sevdim. Öykülerinde kişisel ve toplumsal biraz üzücü konulara değinmiş.
Kısacası Arzu Bahar’a ve Kayıp’a mutlaka bir şans verin derim.