9/10
·479 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Thomas hardynin okuduğum ilk kitabı oldu, güzeldi bir solukta bitirdiğim kitaplardan oldu. Belediye başkanının bencilliği sinir bozucuydu. Kitapta hardy olduğu için aşk teması da yoğunlukta ama açıkçası bir jane austen kitaplarındaki o tutkuyu alamadım. Yine de okuması zevkli bir klasikti.
Edebiyat
Bir Hayatın SırrıThomas Hardy · Altın Kalem · 1973251 okunma
·
111 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.