Puan vermedi·360 syf.··
Beğendi
·
2016 21. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 08 Ağustos 2016 00:03
Yazar anneannesinin hayatini anlatmış. Cok guzel bir kitap , gercek bir yaşâm , anılar... Ve yazar halen yasıyor. Böyle kitaplara bayılırım.Her gecmiste , hayatta bi tarafimız anlatılıyor aslında...
Sıdıka HanımNaşide Gökbudak · Neden? Kitap · 2009809 okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.