9/10
·324 syf.··
2021 2. kitabı
Amy Harmon kesinlikle günümüz boş yazarlarından değil.Kalemi kuvvetli,hissiyatı güçlü bir edebiyatçı diyebilirim.Bir başka mavi kitabını da çok severek okumuştum.Yazarın anlatmak istediği şeyler var okurken bu mesajları alabiliyorsunuz. Bonny ve Clyde' in hikayesine bulunan atıf kitabı çok daha okunabilir kılmış. Kitap bittikten sonra hemen hikayelerine bir daha göz gezdirdim.Genel olarak isimlerini duymuştum ama tam hikayelerini bilmiyordum.Karşılaşmalarından aşık olmalarına kadar geçen süreç altı doldurularak oldu bittiye getirilmemiş.Benim için önemli bir nokta bu çünkü şipşak aşklar insana samimiyet duygusu vermiyor. Bonny'nin yaşadığı depresyon ve tükenmişlik insanı içine çekiyor. Clyde 'ın arada kalmışlığını hissediyorsunuz. Genel olarak depresif bir kitap diyebiliriz .Şu aralar bende depresif hissettiğim için sanırım beni yormadı.Sonuç olarak bence şans verilmesi gereken yazar ve kitaplardan
Infinity + OneAmy Harmon · CreateSpace Independent Publishing Platform · 2014306 okunma
·
91 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.