Puan vermedi·600 syf.····Okunma: 01 Ocak 2000 00:00 dizi olmadan çok önce okumuştum,diziyi keşke izlemeseydim.evet dizi güzel ama kitap harika ,cok farklı bence mutlaka kitabını okuyun .
çok severek okumuştum. devamında serideki diğer kitapları da aldım. Azra Kohen ne yazsa güzel yazıyor.