Puan vermedi·400 syf.··Beğendi
· Hikaye 2. Dünya savaşı sonnlarını anlatıyor savaşta gazi olmuş Yedigeyin sarı özek bozkırın da Boranlı istasyonunda Kazangap vasıtasıyla işe girmesi ve orada geçen yılları flasbek tekniğiyle anlatılmasıdır. Çaresizliğin ortasında kendi kimliklerini sorgulamak ve değişen dünya koşullarını çok yalın bir gözle anlatıyor, bir cok hikaye var ama ben Naymana ve uzay halkı Orman Göğüslüleri çok beğendim, Yedigeyin devesi Karanar da hikayenin en güzel yanlarından biri olmuş.