Bana çok hayalî gelse de okunabilir bir kitaptı. Gerçek yaşamda böyle tevafuklar kaç kişinin başına gelebilir ki bir, iki... Belki de benim bakış açımdan kaynaklanıyordur bilmiyorum okurken keyif aldım ama sanki yaşanmamış bir hikayeyi okur gibiydim. Belki de göstermek istedikleri yerleri gördüğümüz içindir bu toz pembe dünya havası. :)