9/10
·72 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Satranç... severek okuduğum bir kitaptı. Her sayfası bende heyecan ve merak duyguları uyandırdı. Betimlemeler, kahramanın ruh halleri kitabı başarılı hale getirdi. Kitapta verilen mesaj; bir konuda uzmanlaşmanın dozunu bilmek, kibire çevirmemek gerekir. Aşırıya kaçmanın zararlı olduğu da belirtilir. Diğer eserleri gibi beğendiğim bir eserdi. Okumak isteyenlere keyifli okumalar dilerim. "Okuyun arkadaşlar, sürekli okuyun. Okuyun ve araştırın, kendinizi geliştirin" demişti çok sevdiğim bir insan...
SatrançStefan Zweig · Anonim Yayıncılık · 2020279,5bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.