Çok zor ama bir o kadar da merak uyandırarak okunan bir roman. Gittikçe iç karartan bu kara kitapta olayların belirsizliği gerçekle hayali birbirinden ayıramamak insanı biraz yoruyor. Ağlayan Yüz ve Yeraltındaki mankenler bölümlerini okurken olayların gözümde canlanmasına engel olamamıştım. Orhan Pamuk çok severim çoğu kitabını okudum ama açık ara farkla en iyi kitabı bu diyebilirim. İkinci sırada da Yeni Hayat ve Benim adım kırmızı geliyor.