Okuma ve yazma hayatına değinmiş. Çok küçükken bunlara başlaması enteresan. Bazı yerlerde yok artık dedim ama biçemini pek beğenmedim. Kitap okudukça akmıyordu ama bilgi açısından da Sartre merak edenin okuması gereken bir kitap. Sartre sevmeyen sıkılırdı diye düşünüyorum :D