·163 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ocak 2021 13:35 Hani kitapta da diyor ya, "Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana, dünyada başka türlü bir hayatın mevcut olduğunu, benim de bir ruhum bulunduğunu öğrettin."
Bu kitap öyle etkiledi ki içinde kendimden parçalar buldum desem yeridir. Bazen anlaşılması güç gelen kısımlara denk gelsem de keyifle okudum.