·196 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ocak 2021 14:31 Hikaye kitabı severler için tavsiye ederim.Başta hikayeler o kadar birbirinin içine geçmişti ki sıkılmaya başlamıştım. Yine de sabrettim ve sonra farkettim ki kitabın ortasından itibaren tüm hikayeler garip bir şekilde birbirine bağlandı. Bazen karakterlere öfkelenerek,bazen üzülerek okudum.Ve sonuna geldiğimde hiç tahmin etmediğim bir sonla karşılaştım.Yazarın diğer kitaplarını da okumaya bu hikayeler sayesinde karar verdim. Beni en çok mutlu eden yeri çocukluğuma götüren sayfaların olmasıydı.