·424 syf.····Okunma: 28 Ocak 2021 23:50 Yazarın daha önce Uçurtma Avcısı kitabını okuyup çok beğenmiştim. Bu kitap ilk yarısına kadar benim için çok güzel ilerledi fakat daha sonra okurken sıkıldım. Her bölümün birinci ağızdan anlatılması biraz kafa karıştırıcıydı ve bütünlüğü bozuyordu. Kitabın genel olarak verdiği net bir mesaj yok ama dramı sonuna kadar hissettiriyor. Kurgusu çok iyi değilse de olay güzeldi. Uçurtma Avcısı kadar olmasa da okunmaya değer bir kitap.