Bence kitapta, insanın insanı her durumda kabul etmediğini anlatıyor. Kitaptaki karakter bir böceğe dönüşüyor ve ailesi evden atmaya karar veriyor . Ben kitabı okurken şunu düşündüm acaba bende böceğe dönüşürsem ailem , arkadaşlarım beni kabul ederler mi ? Sizlerde kitabı okurken bu soruyu kendinize soracağınıza eminim ? Keyifli okumalar