·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ocak 2021 14:55 Nasıl anlatsam, nereden başlasam bilemiyorum ama çok çok çok güzel bir kitaptı. Bir oturuşta bitirebileceğiniz akıcı,düşündürücü,eğitici,güldüren,ağlatan harika bir eser. Hepsini içinde barındırıyor. Mehmet adında (14 yaşında iken) bir çocuğun yaşadıklarını anlatıyor ama böyle söylemekte içindekilere sanki haksızlık oluyor çünkü dopdolu bir roman. Mutlaka okuyun derim. İnsana farkındalık ve daha birçok şey katıyor.