·143 syf.····Okunma: 29 Ocak 2021 16:29 Varoluşçu felsefeye olan ilgimle beraber Kierkegaard okumasam olmazdı.. Altını çizmediğim yer oldukça az diyebilirim :) okumasının zor olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Yavaş yavaş, sindire sindire okunması gerektiğini düşünüyorum..