Efsanee her kitabı gibi j.k. Rowling bu işi biliyo fantastik tür diyince ilk akla gelen zaten yılların efsanesi bu son kitabı da yine aşırı güzeldi kitaptaki o mücadele ruhunu o kadar iyi anlatmışki yazar sanki orda mücadele ediyormulum gibi hissettim ama bitirince bi anda boşluğa düştüm malesef çok güzel bir seri efsane bitti