Politik eleştirilerin olduğu aslında panoptikon kavramını esaslı bir şekilde ele alan nefis bir kitaptı. Sizden mi bizden mi, a mı b mi, şu dinden bu dinden diye ayrıştırılan insan toplulukları. Öyle ki sevmiyor insanlar sevemiyor. Yanlışa yöneliyorlar. Yazar isimsiz sunuyor karakterlerini. Çevremizde onlardan görmek mümkün: Dedikodu yapan, olayı abartarak anlatan, bilime inanmayan, sadece kendi kabuğunda yaşayan. Zek önerisiydi. Mutlaka önerilerine göz atın