·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ocak 2021 08:00 Sabırsızlık içinde sonunu merak ettiğim bir romandı. Azıcık aşk, biraz biyoloji ve bolca su altı aleminin derinliklerine yer verilmiş. Kendi dünyanızı unutup bambaşka bir boyuta gidiyorsunuz. Olayları okurken (yaşarken) yorumlar yapıyorsunuz. Akıcı bir dil ve sıkmadan anlatım olması çok hoştu. Tavsiye ederim.