·373 syf.····Okunma: 30 Ocak 2021 19:53 Okuduğum ilk Orhan Kemal eseri. Çok geç kalmışım, başlamadan ön yargılarım olsada sayfalar geçtikçe bende aileden biri gibi hissettim. O ekonomik buhran benide içine aldı. Kullanılan dil tamamen gerçek hayattaki dil ile aynı belkide o yüzden bu kadar içine daldım kitabın. Genel ölçüleriyle beğendim harika bir kitaptı Orhan Kemal okumaya devam. :)