Puan vermedi·355 syf.··Beğendi
· İnsanları insan oldukları için sevmeyi, saygı duymayı yüzümüze tokat gibi vurarak hatırlatan bir kitap. Özellikle kitabın sonuna doğru yapılan haksızlıklara karşı gözlerimin dolmasına engel olamadım. Bize unuttuklarımızı veren, farkındalığımızı arttıran ve önyargının ne kadar tehlikeli olabildiğini gösteren eserde, sürü psikolojiyle değil vicdanımızla hareket etmemiz gerektiği çok güzel işlenmiş. İnsanların derisinin rengine göre değil, hayata kattıklarına, yaptıkları işlere göre sevin.