Finallerim dolayısıyla canım kitaplarımdan ve siz değerli okurlardan uzak kalmıştım. Şimdi tekrar kitaplarım ve sizlerleyim.😇🌸
·
10 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bitti mii😳biz hala sürünelim ne kitap okuyabiliyorum ne başka bişey yapabiliyorum😕
Hiç.
Gönderi Sahibi
Hayır tatlım, bitmedi. Ama bayağı bir azalttım şükür, kitaplarıma vakit ayıracak kadar fırsatım var artık. 😇 Bol şans ablacığımmm, üstesinden geleceğine inanıyorum. 🙏❣️