·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ocak 2021 12:46 Son zamanlarda okuduğum en iyi kitaplardan birinin daha kapağını,beklemediğim bi sonla karşılaşmanın şaşkınlığıyla kapattım.Sosyal medyada sıkça karşıma çıkınca merakla başladım okumaya,önce tarz olarak değişik geldi biraz,özellikle de şiirsel diliyle.Kitabın başında yazarın önerisine uyarak ben de kendimi bu dilin ahengine bıraktım ve yine yazarın engin bilgisi ve yaptığı araştırmaların sonucunu güzel bir kurguyla sunmasıyla da kitap beni birçok bakımdan doyurdu diyebilirim.Kornelyus'la beraber anlam arayışında ordan oraya sürüklendim sayfalar boyunca...
Yüz yetmiş yıla yayılmış,yedi ayrı ülkede geçen ve on iki hikayeden oluşan kitapta,Zerdüştlükten tutun, Türkiye'deki azınlık meselesine;derin devlet ve uyuşturucu kaçakçılığından,LSD,DMT deneyleri, saykodeliklerle hakikatin eşiğinde gezinişlerle aşkın en saf haline;iboga denilen bitkiyle anne karnına dönüş ve bağımlılıklardan kurtulma deneyimlerinden genlerin insanlar üzerinde kuşaklar boyu devam eden etkilerine;en ilkel inançlarla en basit arzulara ve daha yazsam sayfalar sürecek birçok detay barındıran bilgilere kadar çok başarılı bir kitaptı.Muazzam bir okuma deneyimi oldu benim için ve son günlerde okuduklarımı sürekli paylaştığımı da eklemeden geçemiycem.Üstelik serüven burda da bitmedi,devamını merakla bekliyorum,kim bilir bana daha neler katacak kitaplar gelecek umarım yakın bir zamanda.Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim,kendinizi kaptırıp gideceksiniz emin olun.