5. Şiirim. Duygu ve Düşüncelerinizi Belirtebilirsiniz.
                 BİR YEL ESTİ Bir yel esti sonbahar akşamı Pencerenin camından usulca içeri girdi Hissettirmeden. Süzüldü odada Yüzüne dokundu Hissettin. Kalktın. Bembeyaz elbiseler giyindin. Cennet kokusunu sürdün tenine. İçinde küçük bir korku, bir özlem belirdi Arkana döndün. Yatmışım sağına, sabahın güneşini bekleyen tenime. Sonra döndün kendine baktın. Toprağı bekleyen tenine. Ağlamak istedin ağlayamadın. Sarılmak istedin sarılamadın. Yukarıya bakıp kalmak istedin, kalamadın. Yel etrafında döndü Eteğini savurdu... Gitme vaktinin geldiğini anladın. Kollarını açtın. Yel çarptı tenine Tenin savruldu yelle Dağıldın... Toz gibi. Yel oldun. Pencereden süzülüp gittin. Kuzey KARAKUŞ Yazdığım Diğer Şiirler; ▪︎UFUKTAKİ SEN #99342810 ▪︎KAYBOLUŞUN #99861312 ▪︎SENİ YAZMAK BİR BAŞKA #100955515 ▪︎BİR İÇ ÇEKİŞ MESELESİ BU #102456423
Edebiyat
··1 alıntı·
147 Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Süzüldü oda da , acaba da bitişik mi olmalıydı? Yanılıyor olabilirim kusura bakmayın. Şiiri de çok beğendim
Kuzey KARAKUŞ
Gönderi Sahibi
Tamam vurgusu yazılışı herşeyini bitişik yazdım. Benim yanlış bilmem, sayenizde aydınlandım. Sizde maşallah TDK gibisiniz.
Kurgu güzel küçürek hikayeye benzettim ben , ama yazım hataları var ayrıca duyguyu hissedemedim malesef
Kuzey KARAKUŞ
Gönderi Sahibi
Sadece binlerce insanı takip edip sürekli rp yapıp beğeni peşindeyim. Hayal gücüm o kadar ileride değil. Öne çıkma peşindeyim. Artık bilmiş oldun. Düzeltim sağol.
Eyvallah kardeşim rica edrim zaten şiirini beğendim duygunu az çok hissettim
Kuzey KARAKUŞ
Gönderi Sahibi
Hissettirdiysem ne mutlu bana. Genede sağol😊
Duyguları sadee ve naif bir şekilde yansımış yani çok güzel kalemi ve duygulari kullanmissin
Kuzey KARAKUŞ
Gönderi Sahibi
Hep sadelikten yanayım. Hoş yorumun için teşekkür ederim.
Her seferinde daha iyi şeyler yazıyorsunuz Devamını dilerim 🎉
Kuzey KARAKUŞ
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim 😊
Reklam
Müq 💐
Kuzey KARAKUŞ
Gönderi Sahibi
Tesekur ederim 💫