·576 syf.····Okunma: 31 Ocak 2021 20:00 Kitabı tavsiye üzerine okudum. Kitap dini kullanarak insanları ideolojik amaçlar uğruna nasıl bir silaha dönüştürdüklerini anlatıyor. Kitabın anlatım dili olarak yazar çok sade bir dil kullanmış, betimlemeler az cümle uzunlukları ideal. Okuması kolay bir kitap. Konu itibari ile gerçeğe dayanması açısından ise ilgi çekici. Kitabın eksi yönü ise kitabın daha yarısına gelindiği halde tam olarak herhangi bir olay gerçekleşmemiş hala ana olayın hazırlık aşamasında olduğu görülüyor. Kitapta konu çok yavaş ilerliyor. Bu yönden kitap okurken bazı noktalarda sıkabiliyor. Eğer bir kitaptan çok fazla anlam çıkarmayı seviyorsanız, tarihi olaylara ilginiz var ise tavsiye ediyorum.