·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ocak 2021 20:28 Freudun okumus oldugum bu kitabinda; bireyin ic dunyasi, ruh durumlari bilimsel olarak ele alınmış ayni sekilde bireylerin toplum içinde yer alıp bir kitleyi meydana getirmeleri ve sonrasinda bu kitlelerin birey üzerindeki tutumlari yine aynı sekilde bilimsel yolla ortaya konmuş. Tek seferlik okunup rafa kaldırılacak bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Psikolojiye ilgi duyanlarin okumasi gereken bir kitap olduğu kanısındayım..Kitapla kalın