·430 syf.····Okunma: 31 Ocak 2021 18:04 Merhaba,
Khaled Hosseini' nin okuduğum ilk kitabı. Gayet güzel bir şekilde yazılmış. Afganistandaki hayatı, savaşı ve aile içi durumları anlatılıyor. Meryem' in hayatıyla başlayıp yaşadığı tüm zorlukları sonrasında ise Leyla ile yaşantısı ve ikisinin birlikte katlandıkları tüm o acılar, duygular, sıkıntılar Hosseini tarafından yalın ve bir o kadar da içtenlikle kaleme alınmış. Sizlerin de okumanızı isterim.
Teşekkürler:)