Bu kitabı çok fazla sevdiğim için klasik incelemelerimden yapmak istemiyorum. Canım sıkıldıkça açıp bi bölüm okuyup kapattığım nadir kitaplardan. Erman Çağlar zaten yıllardır takip ettiğim bi yazar. Mutlaka alın okuyun okutturun. Pişman olmayacaksınız.
Tavsiye puanı 9.5/10