·456 syf.····Okunma: 29 Nisan 2020 22:26 Kitapta ilginç istatistikler ve örnekler var.
Yazarın, mutluluğu hayatın merkezinde olması gereken bir duyguymuş gibi sürekli vurgulaması beni rahatsız etti.
Sapiens'in başından homo deus'un sonuna doğru iki kitabın beğenisini yere çakılan uçağa benzetebilirim.
Sapiens çok güzel başlamıştı ama sonlarına doğru ermeni soykırımı(?), kapitalizm güzellemeleri vb. görüşleri yersiz buldum. Homo deus'u ise çok kurgusal buldum.
Yazara katılmadığım bir çok görüşü olsa da kitapları hem anlatımdaki yalınlığı hem de farklı yaklaşımlarıyla başarılı ve okunmaya değer.